چهار ستاره مانده به صبح

شروع یک رؤیای نو

یکی از آقایان مصاحبه شونده تلفن زده به زهره و گفته این چه وضع ویراستاری است! اینا چرا اینجوریه! چرا هیچ کاری نکردین؟! به جان خودم، خسته شدم من! دست آخرش، کار من فقط این است که جمله ها را مرتب کنم، معادل فارسی بنویسم، دستور زبان را رعایت کنم، خلاصه کنم، لاطائلات را حذف کنم  … ووو … من که نمی توانم از خودم حرف در بیاورم، بگذارم توی دهان شما، بنویسم که مثلن شما گفته ای!!! آقای عزیز … شما یه کمی هم بلد باشی حرف بزنی به هیچ کجای دنیا برنمی خورد! مرا هم اینقدر آزار نمی دهی که مدام حرص بخورم چرا و چطور؟ تو با این ادبیاتت شده ای مسئول حفظ فلان و فلان و داری مدیریت می کنی و ادعای هزار و یک چیز و ناچیز را هم داری که نداری! البته، این آقا قبول کرده آخرش انگار. به زهره گفته؛ خب، شاید!!!!! خودم این حرفا رو گفتم!!! یکی نیست بهش بگوید آخه مرد حسابی! من که تا دیروز فقط فکر می کردم نتیجۀ اخلاقی داستان شنگول و منگول و حبه انگور این است که گول آدمای غریبه را نخورم!!! هیچ وقت به ذهنم نرسیده بود می‌شود از این داستان به ریشه های تاریخی فلان موضوع امنیتی رسید که اینقدر بحث داغ و حساسی است بین شما!!! خب، چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی! شما قبل از مصاحبه، برو دست کم دو تا مقاله*، یه کتاب بخوان تا مشکل ساز نشویم برای همدیگر!

*دیروزم صرفِ یه مقاله شد که برای اولین بار! پای آن منبع هم درج شده بود! توی دانشگاه می گفتند میزان سندیت و اعتبار علمی یک مقاله به منابع و پی نوشت هایش است! کلی خوشحال شدم که بابا دست خوش! بالاخره یک نفر هم … باورتون نمی شه! منبع مقاله علمی- تخصصی این آقا از دانشنامه آزاد ویکی پدیا بود!!!

پ. ن ۱ )؛ غرغرم می آید. شدید.

۳ دیدگاه نوشته شده است! »

  1. سارا در 08/08/05 گفت:

    جایی می خوای بری؟

  2. مهتاب در 08/08/05 گفت:

    بیا سر خودم غر بزن! شدیییییییییییییییییید

  3. يك بلاگر بلاگفايي در 08/08/05 گفت:

    در زمانه‌یی که رییس‌جمهور کشورت به خودش اجازه می‌دهد تا در کنفرانس گستاخانه‌یی با نام جعلی خلیج ع.ر.ب.ی شرکت کند و از سوی دولت، نام برزانده، جاودانه و همیشگی خلیج فارس را زیر سوال ببرد، اگر من و تو نیز حرکتی نکنیم، تا آینده‌یی نه‌چندان دور، اثری از نام ایران و ایرانی باقی نخواهد ماند، و این یک واقعیت تلخ است که با سرانگشتان کوشای ایرانی گره خورده… نام کشور من و تو از فهرست کشورهای سایتی حذف شده که روزانه سیصد میلیون بازدیدکننده دارد و بزرگترین رسانه‌ی اینترنتی دنیاست. بگذار به عنوان یک هموطن، صمیمانه از تو خواهش کنم تا با لینک دادن به سایت http://helloyahoomail.net از طریق کلیدواژه‌ی Yahoo mail، کمک کنی تا بمب گوگلی اعتراض‌آمیز علیه همه‌ی این اقدامات کثیف و شرم‌آور، به روند رو به رشد خود ادامه دهد و جهانیان بدانند که حتی اگر دولتی بی‌غیرت و حقیر داریم، مردم ما دریادل و بزرگ‌اندیشند..

دیدگاه خود را ارسال کنید