چهار ستاره مانده به صبح

شروع یک رؤیای نو

مسابقه‌ی اوّل یا شما شاعر هستید یا شاعر نیستید. در حالت دوّم، وقت‌تان را تلف نکنید و آیتم بعدی این پُست را بخوانید. امّا اگر شاعر هستید این خبر را بخوانید. درباره‌ی چیست؟ جایزه‌ی شعر خبرنگاران. نوشته‌اند «در پنجمین دوره‌ی جایزه‌ی شعر «خبرنگاران» در بخش کتاب، کلیه‌ی آثار منتشرشده در سال ۱۳۸۸ و در بخش ویژه، شعرهای شاعرانی که تا کنون در داخل کشور موفق به انتشار کتاب نشده‌اند، مورد داوری قرار می‌گیرد. بنا بر اعلام، شاعران خارج از کشور که در کشورهای دیگر به انتشار کتاب اقدام کرده‌اند، می‌توانند در بخش ویژه شرکت کنند.» اگر دوست دارید در این مسابقه شرکت کنید شرایط و ضوابط را در وبلاگ‌ جایزه‌ی شعر خبرنگاران بخوانید.

الیاس علوی، محمّدهاشم اکبریانی، علیرضا بهنام، سهراب رحیمی، مانا آقایی، محسن فرجی و یاسین نمکچیان از داوری‌های این مسابقه‌ی ادبی هستند.

مسابقه‌ی دوّم – یا شما کتاب‌خوان هستید یا کتاب‌خوان نیستید. خُب، اگر کتاب‌خوان نیستید لطفن آیتم بعدی. امّا شما دوستِ کتاب‌خوان عزیز! یادتان باشد قبل‌تر درباره‌ی سایت هزار کتاب نوشته بودم. چند روزی‌ست هزارکتابی‌ها یک مسابقه‌ی خوش‌جایزه راه انداخته‌اند با موضوع معرفی و نقد کتاب. شرح مسابقه و شرایط شرکت در آن را می‌توانید این‌جا بخوانید. برنده هم که شدید، شیرینی ما یادتان نرود.

مسابقه‌ی سوّم – یا شما وبلاگ‌نویس هستید یا وبلاگ‌نویس نیستید. در حالت دوّم، شما را به خیر و ما را به سلامت. وبلا‌نویس محترم شما هم کلیک‌رنجه کنید این‌جا، شاید دل‌تان خواست در اوّلیّن جشن‌واره‌ی وبلاگ‌نویسی دفاع مقدّس شرکت کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید