چهار ستاره مانده به صبح

شروع یک رؤیای نو

اگر پدر یا مادر یک،دو، یا هر چندتا بچّه‌ی هشت تا چهارد‌ه‌ساله هستید و هنوز فکری برای تعطیلات تابستانی آن‌ها نکرده‌اید، پیش‌نهاد می‌کنم تا فرصت باقی‌ست دستِ بچّه‌ی عزیزتان را بگیرید و بروید در «کلاس‌ـبازی‌های حسن‌کچل» ثبت‌نام کنید.

بله، کلاس‌-بازی؛ از تئاتر و قصه‌گویی تا آموزش فلسفه و مهارت‌های زندگی برای کودکان. این کلاس‌ها از اواخر تیرماه شروع می‌شود و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

دیگر؟ آهان، لیلی رشیدی و بهاره‌ رهنما، محمدرضا شمس، آرمان آرین، آیدا ابوترابی، دکتر حسین شیخ‌رضایی، دکتر حسین اسکندری، علی‌اصغر سیدآبادی، و بچّه‌های مؤسسه‌ی گل‌آقا از اساتید این دوره از کلاس‌-بازی‌ها هستند.

جدای این اسامی معروف و محبوب به‌عنوان آموزش‌دهنده، عنوان کلاس‌ـبازی‌ها هم جذاب است و نو. مثلن؟ مثلن اسم کلاس شاه‌نامه‌خوانی را گذاشته‌اند «پر سی‌مرغ را آتش بزنیم» یا «می‌خواهم شکل خودم زندگی کنم» که عنوان کلاس مهارت‌های زندگی است. این‌جا کلیک کنید. چیه؟ هیچی. یه عکس که جدول کلاس‌ـ‌بازی‌های حسن‌کچل و گروه‌سنی هر دوره رو مشخص می‌کنه.

اگر علاقه‌مند شدید که بچّه‌های‌تان را به حسن‌کچل بسپارید لطفن با شماره تلفن ۸۸۳۲۷۷۵ تماس بگیرید. اگر هم علاقه‌مند نشدید با شماره تلفن ۸۸۳۲۷۷۵ تماس بگیرید بلکه … بلکه چی؟ شاید اون‌ها قشنگ‌تر و بیش‌تر براتون بگن. والا.

این را هم بگویم که محل برگزاری «کلاس‌ـبازی‌های حسن‌کچل» در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است. کجا؟ تهران، خیابان سمیه، بن‌‌بست پروانه. پلاک؟ شما تا اون‌جا قدم‌رنجه کنین، ته کوچه، بپیچین سمت چپ، زنگ بزنین. آره.

۱ دیدگاه نوشته شده است! »

  1. آرزو در 11/07/05 گفت:

    دلم برای کامنت گذاشتن تنگیده بود دوست جان

    دلم بچه خواست اصلن؛ که بسپارمش دست حسن کچل…. هـِــــــــی!

دیدگاه خود را ارسال کنید