چهار ستاره مانده به صبح

شروع یک رؤیای نو

این روزها، این شب هایی که می گذرد، دیگر فکر نمی کنم به حکمتِ زندگی ام.  فهمِ کوچکِ مرا چه به درک عظمتِ خلقت تو! هنوزم، هی زمزمه می کنم زیر لب؛ ” تقدیرهای الهی چون قطرات باران از آسمان به سوی انسان ها فرود می آید، و بهرۀ هر کسی، کم یا زیاد به او می رسد.” * و آرام می گیرد دلم.  دلم برای خواندنِ سورۀ کهف، برای موسای پیامبر، برای آن ماهی گریز، برای آرزوهای ساده ام تنگ شده بود. امشب، سورۀ کهف را خواندم بعد از این همه وقت دوری. دوباره با موسای پیامبر به راهِ صحرا افتادم به هوای دریا. “دست از طلب ندارم تا کام من برآید. ” دوباره آن ماهی که از دست می رود تا … هنوزم نهنگ عمانم آرزوست خداااااا! یادهای دل انگیز که داشته باشی فرار فقط یک ابزار ساده است در ناتوانی دستِ دخترکی که راه را فراموش کرده است برای جلب محبت ازلی تو! می خواهم همین الان، چمدانم را بسته، سرم را بیندازم پایین، راستی را که تو می گویی بگیرم و بیایم. بیایم یک جایی، جای نزدیکی، وقتی نفس می کشم فقط عطر تو در هوای سینه ام باشد… فراموشت نمی کنم به سادگی. به راحتی.  نمی شود. چقدر خوب است که نمی شود! چقدر خوب است که تو خدایی. بزرگی. مهربانی. بخشنده ای. تو دوباره می آیی. ناز و نوازش می ریزی. در آغوش می گیری مرا و خودت می دانی ” چه سخت تشنۀ جامِ محبتت” هستم. پایِ رفتن ندارم هیچ وقت. دلِم اما، همیشه خانۀ توست. همیشۀ مدام … همیشۀ مستمر ….

* :: نهج البلاغه. خطبۀ ۲۳ ::

** :: من هرگز آن مردم باایمان را هر چند فقیر و ذلیل و بی قدر باشند از خود دور نمی کنم که آنها به شرف ملاقات با خدا می رسند. :: ( سورۀ ۱۱ آیۀ ۲۹ )

۲ دیدگاه نوشته شده است! »

  1. مهتاب در 08/08/05 گفت:

    چه جالب . این عکس و عکسهای دیگر خرد یه روزی قالب وبلاگم بودند . توضیح عکس رو می دونی ؟ می دونی خرد ایرانیه ؟ همراه با چراغ و عکس دیگرش همراه با شراب . در افسانه های قدیم ایرانی خرد زن بوده و گاهی حقیقت ناب مستی رو مسبب میش ده و گاهی نور راه بوده . عکسها تمثیلی هستند از زن ایرانی . هوشیاری و مستی با هم . اگر عکس مکملش رو نداری و می خوای که ببینیش برات بفرستمش

  2. ~~~ ناصریا ~~~ در 08/08/05 گفت:

    وبلاگ اختصاصی برای هنرمند فقید ناصرعبداللهی اسطوره موسیقی پاپ و هنرمند فقید بندرعباسی حاوی مطالب مختلف اعم از اخبار موسیقی عکس مصاحبه مطالب معنوی و هر آنچه از ناصریا می خواهید.
    برای شادی روح شادروان عبداللهی و زنده نگه داشتن یاد و خاطراین عزیز از دست رفته این وبلاگ را لینک نمایید.
    با تشکر فراوان از محبت و لطف شما

دیدگاه خود را ارسال کنید